DESPRE AUTORUL ARTICOLELOR DIN INFERNUL SI CARE SEMNAZA CU PSEUDONIMUL SATAN

♦ DESPRE AUTORUL ARTICOLELOR

DESPRE

Satan

O data escaladam un munte si mi se parea ca, odata ajuns in varful  lui, voi cuceri lumea…  Cand am reusit sa ma catar in varful lui, am stat o vreme sa privesc in jurul meu. Norii se asterneau la picioarele mele, jos, in vale, si, pentru prima data, ii priveam de sus. Ma simteam asemeni unui zeu… citeste mai departe

mare-noapte-silueta 1

 

2 gânduri despre “DESPRE AUTORUL ARTICOLELOR DIN INFERNUL SI CARE SEMNAZA CU PSEUDONIMUL SATAN

    • Cred ca sunteti exagerat de modesta cand afirmati ca blogul dvs. este neinteresant. Dimpotriva, mie imi place blogul dvs.
      Nu stiu de ce v-a surprins faptul ca va urmareste Satan, odata ce aveti un blog public. Satan are si el dreptul sa se informeze, ca oricare alt cetatean. Am ales acest pseudonim, Satan, recunosc, mai mult din ratiuni comerciale. Biserica nu scoate si ea profit de pe urma lui D-zeu ? 🙂

      Apreciază

Comenteaza

