ARTICOLE RECENTE

JURNAL

Satan   PAGINI EXILATE (VII)

01.03. 2016

Cand am inceput sa scriu pe acest blog paginile de jurnal, nu-mi propusesem deloc sa scriu despre prezent; evenimentele din ultima vreme ma obliga insa la acest lucru… CITESTE MAI DEPARTE

malul muresului

10 gânduri despre “ARTICOLE RECENTE

    • Intrebarea este buna. Ce pot sa-ti spun ?
      Daca ai o pesrsonalitate formata, crezi in anumite lucruri, ai filosofie proprie despre lume si viata, atunci desigur ca este usor sa faci diferenta intre ganduri induse in scopul de a te face religios, de a te dociliza la respectarea regulilor dictaturii psihotronice si propriile tale ganduri.
      Mai greu este pentru personalitatile in formare, cele care incearca sa-si formeze o idee despre lumea in care traiesc sau sa-si elaboreze sistemul de valori ori pe cel filozofic.
      In ceea ce ma priveste, sunt prea batran pentru a mai putea fi schimbat prin intermediul psihotronicii.

      Apreciat de 1 persoană

      • Atunci mi-e îmi este logic, că tu nu te mai afli în pericol și poți să renunți la luptă. În mod normal, liber de frică, ai putea să devii dacă nu fericit măcar bucuros, puțin, câte puțin în fiecare zi. Mie mi se pare logic.

        Apreciază

      • Draga mea, liber de frica devii atunci cand nu te mai temi de moarte, cand ti-e indifernt daca mai traiesti ori nu sau cand ajungi (nu-i doresc nimanui) chiar sa-ti doresti moartea.
        Pe de alta parte, cand ajungi sa descoperi ca, de fapt, traiesti intr-un cacat, ca nu ai nicio speranta de a scapa din acest cacat, atunci n-ai cum sa devii, liber de frica, bucuros si, putin cate putin – cum spui tu -, fericit. Singurul lucru la care totusi ajungi e acela de a-ti ruga in fiecare zi moartea si, cand te trezesti dimineata, de a blestema ziua pe care trebuie iarasi s-o traiesti.

        Apreciază

      • Nu poate fi și acesta un gând indus… ca astfel să se scape lumea de un nonconformist incomod?
        Acum merg la lucru, dar dacă dorești mai vorbim mâine.

        Apreciază

      • Ar putea fi doar daca ar fi trimis unei persoane religioase, care crede in existenta Diavolului. Diavolul care indeamna oamenii la sinucidere… Cum nu e cazul meu, n-ar face decat sa-si saboteze propria munca – aceea de a ma face religios, barem de forma…

        Apreciat de 1 persoană

  1. Doar punctez pe scurt: 15 ani de travaliu psihic, că dacă mie îmi băteau clopotele seara, dormeam ca un îngeraș și în cel mult îmi făceam niște gândulețe. 15 ani oribili în care totuși am reușit să aduc 2 copii pe lume, să-i cresc și să mă lupt cu școala și societatea pentru ei, m-am luptat cu soacra și neamurile, am lucrat și m-am luat de piept cu viața și am luptat și m-am luat de piept cu mine însămi. Io nu mă dau bătută și de-al dracului. Nu renunțăm, nu capitulăm, nu lăsăm pe nimeni înapoi! Nici de-al naibii. Io-s moață pe mine nu mă freacă nime așa cum vrea. Nu mă las nici moartă. 🙂 :))))

    Apreciază

Comenteaza

